Nyt olen innostunut uudesta asiasta. Muumipääsiäismunien hahmoista =D
Sopivat hyvin minun uuteen kirpputorilöytööni, muumipeliin pelihahmoiksi. Itse pelin ostin kirpputorilta hintaan 2 euroa, mutta nyt olen tuhlannut jo noihin hahmoihin rahaa. Vaikka ei minulla ole kuin tuutikkia kaksi, kaksi muumipappaa, niiskuneiti, hemuli ja poliisimestari. Lisää silti himoitsisin. Kumpa niitä saisi jostain ostettua tai vaihdettua noita hahmoja. Aivan ihania <3

Poikaystävä lupasi ostaa minulle muutaman pääsiäismunan, koska niitä saa alennuksella meidän lähikaupasta ^.^
Kun saisi muumimamman ja muumipeikon nyt edes vielä. Nipsu ja pikku Myykin olisivat ihan mukavat. Ja tietysti nuuskamuikkunen. Sopivat peliini täydellisesti, juuri oikean kokoisia ja hauskoja. Eilisissä muumijuhlissani kyseinen peli sai suuren suosion. Tänään jopa isäni kihlattu kyseli jos saisi lainata sitä. Peli oli siis todellinen löytö! Vähän se on kärsinyt kovia, mutta kunhan vähän kojailen sitä, siitä tulee oikein hyvä.

 

Muumijuhlissani oli koristeena Aktian muumi säästöpossut ja Arabian posliiniset muumihahmot. Näitä oli siis pappa, mamma ja niiskuneiti, mutta muumipeikko minulla ei ole. Yritin sellaista etsiä netistä, mutta hinta oli niin päätä huimaava, että päätin antaa asian olla.